Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Programowa obsługa USB na AT90S2313

Awatar użytkownika
Wiesław Obrembski
-
-
Posty:20
Rejestracja:18 sty 2004, o 12:04
Lokalizacja:Łódź
Kontaktowanie:
Programowa obsługa USB na AT90S2313

Postautor: Wiesław Obrembski » 25 mar 2004, o 18:46

Witam!

Jestem głównie programistą-amatorem mikrokontrolera AT90S2313. Zaciekawiło mnie, w jaki sposób mógłbym obsłużyć USB do komunikacji z PC. No i mam problem - chciałbym ten interfejs obsłużyć programowo, nie sprzętowo, i tu pierwsze pytanie: czy można coś takiego napisać?
Drugi problem to komunikacja po 2 stronie, czyli po komputerze. Nie wiem jak napisać program w Delphi właśnie do obsługi USB. Gdyby ktoś miał przykłady w AVR-GCC, ew. assemblerze, to bardzo proszę o POSTA i maila.
Mam jeszcze jeden kłopot - nie mogę przekształcić programu do obsługi klawiatury PS/2 (było w Podstawach projektowania systemów mikroprocesorowych, chyba 9). Gdyby ktoś już to przekształcił, to czy mógłby mi przesłać ten program?

Jurek Szczesiul
-
-
Posty:175
Rejestracja:10 paź 2003, o 20:44
Lokalizacja:Białystok
Kontaktowanie:

Re: Programowa obsługa USB na AT90S2313

Postautor: Jurek Szczesiul » 26 mar 2004, o 07:47

Witam!

Jestem głównie programistą-amatorem mikrokontrolera AT90S2313. Zaciekawiło mnie, w jaki sposób mógłbym obsłużyć USB do komunikacji z PC. No i mam problem - chciałbym ten interfejs obsłużyć programowo, nie sprzętowo, i tu pierwsze pytanie: czy można coś takiego napisać?
Wszystko można - i juz zostało napisane. Szukaj pod Igor Cesko ( adresu czeskiej strony nie pamiętam ale można też przez AvrFreaks ). Ale tylko low speed.