Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Hej, co myślicie o panoramie 360 stopni jako reklamie firmy?

Husajnq
-
-
Hej, co myślicie o panoramie 360 stopni jako reklamie firmy?

Postautor: Husajnq » 18 lut 2013, o 14:44

Hej, co myślicie o panoramie 360 stopni jako reklamie firmy? Jestem początkującym przedsiębiorcą i zastanawiam się czy taka forma reklamy byłaby skuteczna... Jak uważacie? Link ocenzurowano Mniej więcej myślę o czymś takim. Z góry dzięki za odpowiedzi.

Edit:
Matrix (poniżej) ma trochę racji. Sam się zastanawiałem nad tym, ale nie doszukałem się powiązań portalu z userem, niemniej dla spokoju link został usunięty. Chodziło jednak o wizualizację jakiegoś miejsca (placu miasta, wnętrza samochodu) z możliwością obracania się (widoku) o 360° i ew. klikania w jakieś miejsca. Dyskusję może na razie pozostawmy, skoro hyde-park a są wśród nas i przedsiębiorcy.
Pajączek.

matrix
-
-
Kontaktowanie:

Re: Hej, co myślicie o panoramie 360 stopni jako reklamie fi

Postautor: matrix » 18 lut 2013, o 18:07

A ja bym temat wywalił bo skąd wiemy że to nie reklama?

Awatar użytkownika
brun
-
-

Postautor: brun » 18 lut 2013, o 20:21

To z Hyde Parku można wywalać? :)

matrix
-
-
Kontaktowanie:

Postautor: matrix » 18 lut 2013, o 21:34

To z Hyde Parku można wywalać? :)
Nie chodzi o to że mońza wywalać ale na zdrowy rozum, ktoś nowy wchodzi i od razu pyta o jakieś reklamy? Co innego gdyby to było pytanie zwykłe, z elektroniki, ale reklama zajeżdża mi autoreklamą.

Awatar użytkownika
rafal.220
-
-

Postautor: rafal.220 » 18 lut 2013, o 22:22

brun napisał(a):
To z Hyde Parku można wywalać?

Nie chodzi o to że mońza wywalać ale na zdrowy rozum, ktoś nowy wchodzi i od razu pyta o jakieś reklamy? Co innego gdyby to było pytanie zwykłe, z elektroniki, ale reklama zajeżdża mi autoreklamą.