Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Piecyk gitarowy mega amp t60 - uszkodzenie końcówki mocy.

mavrick
-
-
Piecyk gitarowy mega amp t60 - uszkodzenie końcówki mocy.

Postautor: mavrick » 19 wrz 2009, o 00:25

witam ostatnimi czasy popsul mi sie piecyk gitarowy mega amp t60. znalazlem przyczyne ale nie umiem jej nazwac, wiec zrobilem zdjecia:
http://img21.imageshack.us/i/dsc00001nc.jpg/
i konkretnie co sie kopcilo :
http://img6.imageshack.us/i/dsc00003wo.jpg/
czesc jest podpieta do calej plytki, wiec moglem ja bezproblemowo rozlaczyc

jestem zupelnie zielony w tej sprawie, gdzie mam sie z tym udac? a jak nie to jak naprawic i co bd potrzebowal no i czy jest to drogie??
Blagam pomocy, jestem zalamanyy
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2009, o 09:04 przez mavrick, łącznie zmieniany 1 raz.

janek11389
-
-

Postautor: janek11389 » 19 wrz 2009, o 08:10

Witam! To jest scalona końcówka mocy, kosztuje to grosze, na niej powinno pisać co to jest, chyba że litery się spiekły, idź z tym do sklepu elektronicznego, pokaż, dadzą Ci nową, podmienisz i powinno działać.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
end
admin
admin
Kontaktowanie:

Re: pomocy!!!

Postautor: end » 19 wrz 2009, o 08:12

witam ostatnimi czasy popsul mi sie piecyk gitarowy mega amp t60. znalazlem przyczyne ale nie umiem jej nazwac, wiec zrobilem zdjecia:
http://img21.imageshack.us/i/dsc00001nc.jpg/
i konkretnie co sie kopcilo :
http://img6.imageshack.us/i/dsc00003wo.jpg/
czesc jest podpieta do calej plytki, wiec moglem ja bezproblemowo rozlaczyc

jestem zupelnie zielony w tej sprawie, gdzie mam sie z tym udac? a jak nie to jak naprawic i co bd potrzebowal no i czy jest to drogie??
Blagam pomocy, jestem zalamanyy