Chciałbym ustrzec potencjalnych klientów przed wpakowaniem się w kontakty z Netią. Kontakt z tą firmą potrafi być koszmarem od dnia złożenia zamówienia (bałagan, zagubienie umowy, długie terminy oczekiwania - to był zaledwie początek).
Opis sytuacji znajduje się tutaj
Jeżeli skarga do UKE nie przyniesie rezultatu, postanowiłem wnieść sprawę do Sądu Powszechnego.
Przydatne linki:
- Skargi na Net24 lub Multimo
- Jak i gdzie złożyć reklamację telekomunikacyjną?
Aktyw Forum
Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.
Sprawdź punkty Zarejestruj sięOstrzeżenie przed firmą Netia / Net24 !!!
Moderatorzy:Jacek Bogusz, Moderatorzy
Wypisz, wymaluj sytuacja jak w firmie mojego teścia. ;-<
Umowa z Netią (Net24 na linii TPSA) została podpisana w czerwcu. TPSA po upływie okresu wypowiedzenia wyłączyła Neostradę a na linii DSL zaległa martwa cisza. Bodajże po dwóch tygodniach monitów doprowadzono do ponownego zsynchronizowania ADSL-a. I na tym koniec. Jak na razie nie udało się przez łącze przepchnąć ani jednego użytecznego bajtu.
Od blisko dwóch miesięcy Netia tłumaczy się, że nie dostaje właściwych danych z TPSA. Za każdym razem pan/ienka z 0-801802803 koncertowo ściemnia, obiecując "już.. zaraz.. najdalej w ciągu 48 godzin". Jednak przyciśnięci do muru stopniowo zmieniają zeznania, dochodząc ostatecznie do wersji "ja nic więcej nie mogę zrobić". Oczywiście nie potrafią (nie mogą?) wskazać żadnej osoby odpowiedzialnej imiennie za wykonanie umowy.
Krótko mówiąc - rozdęty marketing i biurokracja kryjące faktyczną niemoc operatora.
Nie sądziłem, że jeszcze kiedyś pochwalę TP, ale w porównaniu z Netią, to ludzie na infolinii tepsianej Neostrady przynajmniej _próbowali_ coś zrobić - choćby porządnie przyjąć i opisać zgłoszenie awarii. (Inna sprawa, że z tych zgłoszeń nie wynikało później nic konkretnego.)
Aczkolwiek po dwóch latach bojów z TPSA o należyte wykonywanie usługi Neostrada TP na trzeszczącej linii telefonicznej, na pewno nie zasugeruję nikomu powrotu do korzystania z usług "narodowego operatora".
--
MDz
P.S. Ostatni tydzień wakacji spędziłem siedząc przy głuchej linii ADSL, cedząc bajty przez GPRS. M.in. dlatego dopiero teraz wystawiam zajawki EP09 na WWW. Podziekowania za opóźnienie możecie wysyłać do Netii. ;->
M.
Umowa z Netią (Net24 na linii TPSA) została podpisana w czerwcu. TPSA po upływie okresu wypowiedzenia wyłączyła Neostradę a na linii DSL zaległa martwa cisza. Bodajże po dwóch tygodniach monitów doprowadzono do ponownego zsynchronizowania ADSL-a. I na tym koniec. Jak na razie nie udało się przez łącze przepchnąć ani jednego użytecznego bajtu.
Od blisko dwóch miesięcy Netia tłumaczy się, że nie dostaje właściwych danych z TPSA. Za każdym razem pan/ienka z 0-801802803 koncertowo ściemnia, obiecując "już.. zaraz.. najdalej w ciągu 48 godzin". Jednak przyciśnięci do muru stopniowo zmieniają zeznania, dochodząc ostatecznie do wersji "ja nic więcej nie mogę zrobić". Oczywiście nie potrafią (nie mogą?) wskazać żadnej osoby odpowiedzialnej imiennie za wykonanie umowy.
Krótko mówiąc - rozdęty marketing i biurokracja kryjące faktyczną niemoc operatora.
Nie sądziłem, że jeszcze kiedyś pochwalę TP, ale w porównaniu z Netią, to ludzie na infolinii tepsianej Neostrady przynajmniej _próbowali_ coś zrobić - choćby porządnie przyjąć i opisać zgłoszenie awarii. (Inna sprawa, że z tych zgłoszeń nie wynikało później nic konkretnego.)
Aczkolwiek po dwóch latach bojów z TPSA o należyte wykonywanie usługi Neostrada TP na trzeszczącej linii telefonicznej, na pewno nie zasugeruję nikomu powrotu do korzystania z usług "narodowego operatora".
--
MDz
P.S. Ostatni tydzień wakacji spędziłem siedząc przy głuchej linii ADSL, cedząc bajty przez GPRS. M.in. dlatego dopiero teraz wystawiam zajawki EP09 na WWW. Podziekowania za opóźnienie możecie wysyłać do Netii. ;->
M.
Widzę, że spędzaliśmy wakacje w podobny sposób . Ja też właśnie na GPRS-ie siedzę. A może tak opisać cyrki "firmy" Netia na łamach Elektroniki Praktycznej? Dał bym wiele, żeby się odgryźć za cały ten stres i koszta, w jakie wpakował mnie ów żałosny i nieudolny operator.P.S. Ostatni tydzień wakacji spędziłem siedząc przy głuchej linii ADSL, cedząc bajty przez GPRS. M.in. dlatego dopiero teraz wystawiam zajawki EP09 na WWW. Podziekowania za opóźnienie możecie wysyłać do Netii. ;->
M.
A może by tak jakiś pozew zbiorowy? Te są podobno rozpatrywane z większą gorliwością
Są jeszcze jacyś znajomi, którzy chcieliby złożyć nietypowe "podziękowanie" gościom z Netii? Bo na informacje o tym, że "została złożona skarga do Urzędu Komunikacji Elektronicznej", oraz ostrzeżenia, że zostanie wniesiona sprawa do Sądu Powszechnego nie robią na nich wielkiego wrażenia. Może czas zadziałać w taki sposób, żeby jednak ów wrażenie zrobiły?
Oprócz drogi sądowej pomyślałem sobie, że można zrobić urządzenie, które co 15 minut będzie łączyło się z darmową infolinią Netii, a po detekcji głosu po drugiej stronie będzie wysyłało komunikat z prośbą o sprawdzenie statusu awarii z umowy numer...
I pomyśleć, że wystarczy tylko lekko zmodyfikować układ AVT923 z EP 3/2006 ( http://www.sklep.avt.com.pl/go/_info/?id=37011 )
No i mamy kolejny bomba-projekt "Wywieracz nacisku na nieuczciwych (bo nieterminowych) operatorów telekomunikacyjnych takich jak Netia"). Wszyscy nabici w bambuko przez Netię z pewnością się ucieszą
A oto informaja, jaką wysłałem do Netii:
Negatywna opinia o Netii w prasie - proszę bardzo.
Treść zgłoszenia: Witam ponownie. Ponieważ Internet jak nie działał, tak nie działa, a Netia nie boi się Urzędu Komunikacji Elektronicznej a ostrzeżenia przed wniesieniem sprawy do Sądu Powszechnego też nie robią na Netii wrażenia, postanowiłem zadziałać w inny sposób (by jednak takie wrażenie wywarły). Otóż pisuję sobie od czasu do czasu artykuły do Elektroniki Praktycznej (możecie państwo sprawdzić pod adresem: www.elportal.pl/mariusz.ciszewski). Kolejnym moim artykułem będzie Wywieracz nacisku na nieuczciwych (bo nieterminowych) operatorów telekomunikacyjnych takich jak Netia. W artykule opiszę urządzenie, które co 15 minut będzie się dodzwaniało na darmowy numer działu technicznego Netii, a po dodzwonieniu się do konsultanta będzie generowało komunikat z prośbą o sprawdzenie statusu awarii z umowy numer... Urządzenie zostane zrealizowane w oparciu o podobny projekt mojego autorstwa: AVT 923 z EP 3/2006 i być może będzie dostępne za kilka złotych w zestawach do samodzielnego złożenia. Może to być całkiem niezły interes, ale ważniejsza będzie satysfakcja z tego, że się zrobiło coś dobrego dla ludzi krzywdzonych przez Netię. Niezdowoleni klienci Netii z pewnością się ucieszą . Mam nadzieję, że linie Netii będą gorące Życzę miłego olewania swoich klientów - tym razem - na szczęście - będą oni wirtualni.
Mariusz Ciszewski
Witam
To ja dla odmiany napisze że jestem narazie zadowolony z Netii (mam net od jakichś 2-3 tygodni).
Internet jest na łączu TP, nie była to zmiana z Neostrady na Net24. (Neostrade miałem parę lat temu i mam nieprzyjemne wspomnienia w związku z rozwiązywaniem umowy)
Co prawda na "aktywacje" Net24 czekałem około miesiąca, ale jakoś to przeżyłem
Pierwsze logowanie udało sie przeprowadzić w ciągu 24 godzin od synchronizacji modemu.
Pozdrowienia Piotrek.
To ja dla odmiany napisze że jestem narazie zadowolony z Netii (mam net od jakichś 2-3 tygodni).
Internet jest na łączu TP, nie była to zmiana z Neostrady na Net24. (Neostrade miałem parę lat temu i mam nieprzyjemne wspomnienia w związku z rozwiązywaniem umowy)
Co prawda na "aktywacje" Net24 czekałem około miesiąca, ale jakoś to przeżyłem
Pierwsze logowanie udało sie przeprowadzić w ciągu 24 godzin od synchronizacji modemu.
Pozdrowienia Piotrek.
Re: Ostrzeżenie przed firmą Netia / Net24 !!!
odradzam NET24 -bo nawet jej klienci dzwonia na 9393 szukając pomocyChciałbym ustrzec potencjalnych klientów przed wpakowaniem się w kontakty z Netią. Kontakt z tą firmą potrafi być koszmarem od dnia złożenia zamówienia (bałagan, zagubienie umowy, długie terminy oczekiwania - to był zaledwie początek).
Opis sytuacji znajduje się tutaj
Jeżeli skarga do UKE nie przyniesie rezultatu, postanowiłem wnieść sprawę do Sądu Powszechnego.
Przydatne linki:
- Skargi na Net24 lub Multimo
- Jak i gdzie złożyć reklamację telekomunikacyjną?
Dziwisz się?!!odradzam NET24 -bo nawet jej klienci dzwonia na 9393 szukając pomocy
W naszym przypadku wszystko wskazuje, że wina (umyślna?) leży po stronie TPSA. Słabość Netii polega na tym, że nie potrafi wyegzekwować warunków współpracy od dostawcy łącza (TPSA) skutkiem czego sprzedawana przez nich "net24" nabiera cech uslugi wirtualnej.
Gdybym mógł się spodziewać, że uzyskam jakikolwiek efekt, to sam poleciałbym z awanturą do TPSA. Niestety umowa została podpisana z Netią i to oni są formalnym adresatem reklamacji.
Prawdopodobnie, po blisko 3 miesiącach skończy się powrotem do Neostrady Monopolista postawi na swoim a mnie otwarty nóż będzie przeszkadzał w kieszeni.
--
MDz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości