Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

fioletowe odbarwienia w górnej części kineskopu

archer6
-
-
fioletowe odbarwienia w górnej części kineskopu

Postautor: archer6 » 21 mar 2006, o 22:43

Witam,mam taki problem,od razu mówie ze jestem zielony z elektroniki,ale nie chce by mnie w serwisie nabili w butelkę wiec proszę o pomoc.Dwa tygodnie temu oddałem TV Daewoo do naprawy telewizor przestał mi działać,wymienili w nim transformator wysokiego napięcia i wszystko było ok.wczoraj w prawym górnym rogu pokazały sie fioletowe odbarwienia.I tu moje pytanie czy ma to jakiś związek z wymianą transformatora?Czy to sie nadaje do reklamacji,bo nie chce by mnie dwa razy kasowali.Proszę o odpowiedz..Dzięki

Awatar użytkownika
pajaczek
Moderator
Moderator

Postautor: pajaczek » 21 mar 2006, o 22:51

Raczej z jakims silnym magnesem w okolicy. Nie masz tam jakiegos glosnika/dysku twardego... czegos innego z silnym magnesem ??

Awatar użytkownika
end
admin
admin
Kontaktowanie:

Postautor: end » 21 mar 2006, o 23:47

Chyba, że nie masz nic na TV co może wytwarzać pole magnetyczne, to oddaj go do serwisu - wygląda na uszkodzenie w obwodzie cewki rozmagnesowującej kineskop.

Awatar użytkownika
Press
-
-
Kontaktowanie:

Postautor: Press » 22 mar 2006, o 00:11

Mi czasem sie tak dzieje z monitorem, a nic nie mam w poblizu.
Ale zawsze pomaga jak mu zrobie takie cos, co jest w menu monitora, a nazywa sie DEGAUSS. To chyba jest "przestrzelenie" katody, ale glowy za to nie dam, w kazdym razie monitor robi sie jasny i zaczyna drgac obraz. po chwili sie stabilizuje i znow mam na jakis czas spokoj.

gavi
-
-
Kontaktowanie:

Postautor: gavi » 22 mar 2006, o 09:20

Witam