Aktyw Forum
Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.
Sprawdź punkty Zarejestruj sięPomocy
Moderatorzy:Jacek Bogusz, Moderatorzy
jest to silnik pradu stalego z wirnikiem komutatorowym (napedzajacy przekladnie dajaca duzy moment obrotowy) dwie szczotki z reguly pracuje bardzo krotko (czas rozruchu) i pobiera bardzo duzy prad, dlatego wyposarzony jest w przekaznik (ktorego cefka sterujaca) jest zasilana ze stacyjki samochodu lub starsze wersje z przyciskow a sam rozrusznik z akumulatora taki bardzo gruby kabel jako ciekawostke moge Ci podac ze w fordzie tranzyt teraz jest testowany rozrusznik o mocy 2kW ktory jest w stanie odpalic samochod w ciagu 0.4 sekundy a w czasie jazdy pracuje jako pradnica do ladowania bateri (duza bo w czasie rozruchu pobiera bardzo duzy prad) idea jest taka ze w ruchu drogowym gdy samochod czesto sie zatrzymuje (np samochod dostawczy gazety do kioskow) swiatla itp w chwili wrzucenia luzu silnik sie automatycznie wylacza a po nacisnieciu gazu z powrotem uruchamia oszczednosci paliwa szacuje sie na 20 - 25%
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości