Na samym początku chciałbym stwierdzić że jestem zielony w sprawach elektroniki. Mam dużą kolumnę to znaczy samą skrzynie i chciałbym zainstalować w niej wzmacniacz firmy matronix model WST300TP widoczny na stronce http://matronix.pl/?cmd=WST300TP i chce do niego podłączyć zwrotnice a następnie od niej 2 głośniki niskotonowe 30cm, 1 głośnik średniotonowy 30cm i 2 głośniki wysokotonowe 10 cm. Wzmacniacz ma 300W i nie wiem jakie głośniki o jakiej mocy i jakiej impedancji podłączyć aby uzyskać najlepszy efekt. Nie wiem jeszcze jaką zwrotnicę mam podłączyś w takim zestawie. Ogólnie chciałem żebi każdy rodzaj głośników miał osobną regulację.
Chodzi mi o to czy do zwrotnicy trójdrożnej 8ohm mogę podłączyć głośniki: 2x4ohm (równolegle), 2x4ohm (równolegle) i jeszcze głośnik 4ohm.
Można tak czy nie??????????
Aktyw Forum
Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.
Sprawdź punkty Zarejestruj sięDobór odpowiednich głośników
Moderatorzy:Jacek Bogusz, Tomasz Gumny, Futrzaczek, Adam Tatuś, Moderatorzy
-
- -
- Kontaktowanie:
-
- -