Aktyw Forum
Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.
Sprawdź punkty Zarejestruj sięUzupelnienia do projektu "komputer samochodowy" AVT434
Moderatorzy:Jacek Bogusz, Grzegorz Becker, procesorowiec, robertw, Moderatorzy
-
- -
- Posty:28
- Rejestracja:16 sty 2006, o 19:00
- Lokalizacja:Szczytno
Witam,
czy ktoś ma gotowy AVT434 na sprzedaż? Chętnie odkupię.
Mam diesla DiDT (Mazdy 99-2005) i szukam pomysłu jak wykonać sygnał dawki paliwa. Oto jeden z pomysłów:
Dawka paliwa NIE jest bezpośrednio obecna "w kablu".
PCM wysyła do pompy wtryskowej sygnał otwarcia (początek wtrysku) ale sygnał potwierdzenia zamknięcia wtrysku jest tworzony przez IDM (przetwornica tworząca napięcie ok 150V sterująca zaworem SPV) i wraca do komputera. Czyli za czas wtrysku odpowiada tak naprawdę sygnał z dwóćh źródeł i każdy z nich ma inną strukturę. Trzeba więc wykonać moduł zewnętrznej elektroniki, który zbiera te dwa sygnały (sterowanie jest dość skomplikowane) i podaje jeden końcowy sygnał odpowiadający czasowi wtrysku. Dopiero wtedy będziemy mieli brakujący w DiTD sygnał dawki paliwa.
Czy ktoś może spróbować wykonać taki moduł pod AVT434?
czy ktoś ma gotowy AVT434 na sprzedaż? Chętnie odkupię.
Mam diesla DiDT (Mazdy 99-2005) i szukam pomysłu jak wykonać sygnał dawki paliwa. Oto jeden z pomysłów:
Dawka paliwa NIE jest bezpośrednio obecna "w kablu".
PCM wysyła do pompy wtryskowej sygnał otwarcia (początek wtrysku) ale sygnał potwierdzenia zamknięcia wtrysku jest tworzony przez IDM (przetwornica tworząca napięcie ok 150V sterująca zaworem SPV) i wraca do komputera. Czyli za czas wtrysku odpowiada tak naprawdę sygnał z dwóćh źródeł i każdy z nich ma inną strukturę. Trzeba więc wykonać moduł zewnętrznej elektroniki, który zbiera te dwa sygnały (sterowanie jest dość skomplikowane) i podaje jeden końcowy sygnał odpowiadający czasowi wtrysku. Dopiero wtedy będziemy mieli brakujący w DiTD sygnał dawki paliwa.
Czy ktoś może spróbować wykonać taki moduł pod AVT434?
-
- -
- Posty:2
- Rejestracja:1 lis 2010, o 16:47
- Lokalizacja:Zbąszynek
Witam po dłuuuuuuuuuuuuugiej przerwie
Mam 'drobny' problem ..........bawiłem się dość dawno robieniem tego komputerka a niestety dziadkiem jestem nie tylko z nazwy
Używałem go przez lata TYLKO do gazu.
I kilka dni temu chciałem spróbować na benzynie i niestety NIE działa ...... podałem na Pin LPG 0V i nie pokazuje mi ani zużyciaa benzyny ani obrotów ......natomiast na LPG wszystko jest OK.
Ma ktoś pomysł co może byc przyczyną ??
pozdr.
Mam 'drobny' problem ..........bawiłem się dość dawno robieniem tego komputerka a niestety dziadkiem jestem nie tylko z nazwy
Używałem go przez lata TYLKO do gazu.
I kilka dni temu chciałem spróbować na benzynie i niestety NIE działa ...... podałem na Pin LPG 0V i nie pokazuje mi ani zużyciaa benzyny ani obrotów ......natomiast na LPG wszystko jest OK.
Ma ktoś pomysł co może byc przyczyną ??
pozdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości