Aktyw Forum
Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.
Sprawdź punkty Zarejestruj sięUzupelnienia do projektu "komputer samochodowy" AVT434
Moderatorzy:Jacek Bogusz, Grzegorz Becker, procesorowiec, robertw, Moderatorzy
A zna Kolega może prawidłowe przebiegi? Łatwiej będzie zlokalizować "babola"
-----EDIT-----
Przebiegi już znam, z tym, że na PIN 27 nic się nie dzieje Czyżby uszkodzony port uC?
-----EDIT-----
No i chyba coś mamy Przyjrzałem się schematowi, a tam nogi 27 i 28 uC nie są połączone, a na płytce są. Po rozdzieleniu pojawiły się poprawne przebiegi podawane wcześniej przez kol. fachman'a (dotyczące jednak LS020B). Więc wszystko wskazuje na uszkodzenie LCD. Już jedzie, więc jest jeszcze nadzieja.
-----EDIT-----
Przebiegi już znam, z tym, że na PIN 27 nic się nie dzieje Czyżby uszkodzony port uC?
-----EDIT-----
No i chyba coś mamy Przyjrzałem się schematowi, a tam nogi 27 i 28 uC nie są połączone, a na płytce są. Po rozdzieleniu pojawiły się poprawne przebiegi podawane wcześniej przez kol. fachman'a (dotyczące jednak LS020B). Więc wszystko wskazuje na uszkodzenie LCD. Już jedzie, więc jest jeszcze nadzieja.
W sprawie czujnika drogi
Witam wszystkich mam nadzieje że jeszcze ktoś czyta ten temat. Założyłem sobie właśnie komputerek do mojej 406 Peugeot. I mianowicie mam taki problem podłączyłem się z przewodem czujnika drogi bezpośrednio w liczniku pod złącze które wcześniej przemierzyłem i ma przejście do czujnika drogi w skrzyni... Objaw jest taki na postoju po odpaleniu samochodu zaczyna zliczać impulsy podaje jakieś prędkości itp... Co może być winne proszę o pomoc...
Edit:
dodam że czujnik 3-przewodowy + - i sygnał
Scalono.
Edit:
dodam że czujnik 3-przewodowy + - i sygnał
Scalono.
Ostatnio zmieniony 7 sty 2010, o 19:02 przez wary2, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam czy ktoś zamówił by mi w sklepie z elektroniką wszystko co jest potrzebne do zrobienia tego komputerka bo czytam czytam i się już nie mogę się połapać w tym temacie
rozumiem że do wyświetlacza s65 nie może być ta płytka z avt tylko trzeba samemu zrobić czy można może gdzieś jeszcze taką kupić
Pozdrawiam
rozumiem że do wyświetlacza s65 nie może być ta płytka z avt tylko trzeba samemu zrobić czy można może gdzieś jeszcze taką kupić
Pozdrawiam
-
- -
- Posty:25
- Rejestracja:5 paź 2006, o 17:16
- Lokalizacja:Wieluń
Mam do sprzedania chyba całkiem kompletny komputer na płytce przewlekanej
z wlutowanym procesorem od strony ścieżek. Nie jest zaprogramowany
pytaniana;
mail: piotreklyczko@gmail.com
gg: 6779944
http://www.allegro.pl/item897332665_kom ... om_pl.html
oraz same procesory ADUC836:
http://www.allegro.pl/item894346710_adu ... om_pl.html
z wlutowanym procesorem od strony ścieżek. Nie jest zaprogramowany
pytaniana;
mail: piotreklyczko@gmail.com
gg: 6779944
http://www.allegro.pl/item897332665_kom ... om_pl.html
oraz same procesory ADUC836:
http://www.allegro.pl/item894346710_adu ... om_pl.html
Ostatnio zmieniony 24 sty 2010, o 10:43 przez piotrekcrash, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- -
- Posty:25
- Rejestracja:5 paź 2006, o 17:16
- Lokalizacja:Wieluń
Akurat n ie sample, pozostałości z procków zamówionych hurtowo z Analoga przeze mnie i znajomych.
Aukcja Kompletnego Komputerka dla zainteresowanych:
viewtopic.php?t=13206
Aukcja Kompletnego Komputerka dla zainteresowanych:
viewtopic.php?t=13206
Witam, panowie sledze temat od jakiegos czasu, ale dopiero niedawno postanowilem sie w koncu zarejestrowac i napisac swoj problem.Prosze o podpowiedzi jesli jest to mozliwe. Chcalbym wykonac samodzielnie taki komputer i adoptowac go do motocykla. Problem w tym ze motocykl zasilany gaznikowo i wersja softu z wtryskiem odpada. Z kolei wesja gaznikowa nie ma mozwiosci obliczania zuzycia paliwa (chyba ze zastosuje sie jak wyczytalem przeplywomierze od trabanta).
Funkcje ktore przydalby sie to wlasnie spalanie i stan paliwa w zbiornik. Problem w tym, ze motocykl to Honda VTR1000F, i nie ma ani wtrysku, ani wskaznika poziomu paliwa. Spalanie tego motocykla jest od 6 do 14 l/100km. Po zapaleniu sie kontrolki rezerwy zostaje tylko ok. 5 km. Przezylem to juz na autostradzie gdzie najzwyczajniej wyrzucono mnie z autostrady.
Analizujac schemat instalacji motocykla, jedyno co przychodzi mi do glowy to podpiecie sie do czujnika od predkosciomierza (linki brak) ,do czujnika polozenia przepustnicy i do obrotomierza i na tej podstawie oblicznnie sredniego zuzycia paliwa.
Kolejna sprawa to czujnik paliwa w baku, zakladam ze zmienia sie rezystancja np. gdzy zbiornik pelny wynosi 4kilo omy a gdy pusty to 90.
Czy mozna cos z tym zrobic?
Czy ktos moglby pomoc w tej sprawie?
P.S. Nie jestem z wyksztalcenia elektronikiem, a jakims tam po zal sie Boze inzerzynia mechanikiem, dlatego prosze o wyrozumialosc.
Funkcje ktore przydalby sie to wlasnie spalanie i stan paliwa w zbiornik. Problem w tym, ze motocykl to Honda VTR1000F, i nie ma ani wtrysku, ani wskaznika poziomu paliwa. Spalanie tego motocykla jest od 6 do 14 l/100km. Po zapaleniu sie kontrolki rezerwy zostaje tylko ok. 5 km. Przezylem to juz na autostradzie gdzie najzwyczajniej wyrzucono mnie z autostrady.
Analizujac schemat instalacji motocykla, jedyno co przychodzi mi do glowy to podpiecie sie do czujnika od predkosciomierza (linki brak) ,do czujnika polozenia przepustnicy i do obrotomierza i na tej podstawie oblicznnie sredniego zuzycia paliwa.
Kolejna sprawa to czujnik paliwa w baku, zakladam ze zmienia sie rezystancja np. gdzy zbiornik pelny wynosi 4kilo omy a gdy pusty to 90.
Czy mozna cos z tym zrobic?
Czy ktos moglby pomoc w tej sprawie?
P.S. Nie jestem z wyksztalcenia elektronikiem, a jakims tam po zal sie Boze inzerzynia mechanikiem, dlatego prosze o wyrozumialosc.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości