Witam
Łącze się z internetem za pośrednictwem Blue Connect i od wczoraj pojawił się problem
Otóż przy próbie nawiązania połączenia dzisje się mniej więcej to: numer zostaje wybrany, połączenie zostaje nawiązane, ale zaraz po zalogowaniu do serwera następuje zamykanie linii i wyskakuje mi komunikat o błędzie, niestety nie pamiętam numeru błędu, ale komuniktat wygląda mniej więcej tak: połączenie nieudane, protokół kontrolny PPP został zakończony.
Próbowałem to naprawić, usunąłem sterowniki modemu, zainstalowałem je od nowa, nic nie pomogło
Odinstalowałem oprogramowanie, zainstalowałem je od nowa i to też nic nie dało
Proszę o jaknajszybszą pomoc !!!!
Pozdrawiam
Aktyw Forum
Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.
Sprawdź punkty Zarejestruj sięKłopoty z netem
Moderatorzy:Jacek Bogusz, Moderatorzy
- Tommy Vercetti
- -
- Posty:122
- Rejestracja:19 wrz 2006, o 16:30
- Lokalizacja:Vice City
I o co tyle paniki? Często się tak dzieje, że dostawca ma jakieś tam problemy, które trzeba niestety przeczakać, innego wyjścia nie ma... Dlatego zawsze można zadzwonić i upewnić się, czy aby na pewno u nich wszystko jest wporządku...Można zakończyć dyskusję, bo problem sam sie rozwiązał
Po prostu to chyba ERA GSM miała problemy a nie ja
Pozdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 212 gości