Planując pracę nad sklepem weźcie od razu pod uwagę kwestie SEO (przede wszystkim struktura strony, architektura informacji, kwestie blogowe), niby rzecz oczywista, a w samym styczniu pracowałem nad 3 sklepami, które w sumie łatwiej byłoby zaorać i postawić od nowa niż babrać się z nimi. W kwestii budżetu - tutaj dostaniecie różne informacje, ale kilka tysi na start trzeba mieć przygotowane. Na Waszym miejscu zrobiłbym tak - przy sklepie od razu ogarnąć kwestie seo, keywords research, zadbać o content w kategoriach + rozplanować go blogowo, uruchomić adsy (branża bardzo konkurencyjna w adsach, więc tutaj budżet koło dyszki na start) w celu przetestowania sprzedaży, konwersji, produktów, ale jednocześnie bawić się już w link-building.
Jeśli chodzi o samą integrację z allegro, więcej informacji znajdziesz tutaj
https://www.naszraciborz.pl/site/art/1- ... co-wybrac-
Najlepiej jest łączyć sprzedaż w sklepie plus dodatkowo na allegro. Dzięki temu zyskasz więcej klientów.