Powinien dać radę.Wiem ,że takie silniki pracują tylko z odpowiednimi sterownikami.
Czy np sterownik firmy redox 30A będzie odpowiedni?
A gdzie tam Ci rozpoznają. Zwykle podłączony jest taki regulator za pomocą dwóch przewodów więc fizyczną niemożliwością jest by regulator "dowiedział się" jakie źródło zasilania podpięliśmy. Może zmierzyć napięcie i na tej podstawie spróbować "domyślić się" jaka bateria jest podłączona. Jeśli chodzi o to że jest możliwość wyboru rodzaju pakietu to tu raczej będzie chodziło o krzywą rozładowania danego źródła zasilania.Czy taki silnik BLDC będzie w ogóle prawidłowo działał z akumulatora. samochodowego, w połaczeniu z w/w regulatorem, poniewaz takie regulatory rozpoznają cele w bateriach modelraskich , a tu jak będzie?
Zależy jakim alternatorem dysponujesz, jaki jest pobór prądu przez urządzenia w Twoim aucie czyli reasumując, jaki masz zapas mocy ?.Czy jesli silniczek da sie uruchomić , to jak będzie pobierał ok 20A to alternator da radę?
Na regulator trzeba podać sygnał jaki podaje się na serwo modelarskie czyli co 20ms sygnał długości od około 0.9 do 1.5ms lub nawet do 2ms.Co ewentulanie jeszcze potrzeba żeby silnik poprawnie działał?
Rysunek jest poglądowy a szerokość impulsu i ustawienie serwa jest zależne od danego modelu. Regulator jest dwukierunkowy więc dla niego prawdopodobnie najodpowiedniejszym sygnałem będzie sygnał w przedziale 1.2 do 2ms. Regulacja szerokości tego sygnału da Ci regulację prędkości.