Witam .
Ja w imieniu kolegi napisze.
Kolega pisze w C++ gre taką jak stara scorched ,2 armatki strzelają do siebie,
i ma problem - jak wykryć że gdzie uderzyła kula armatnia -jeśli chodzi o ląd.
2 problem - jak "narysować" krater w miejscu uderzonym.
ma znaczniki powierzchni "ziemi" i planuje zeskanować całą i tam gdzie sie zetknie
parabola kuli z powierzchnią ,tam ten krater musi być.
Ale boi sie zbyt dużej ilości danych ze skanu powierzchni.
Ma ktoś pomysł??

Aktyw Forum
Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.
Sprawdź punkty Zarejestruj sięC++ gra taka jak stara scorched 2D.
Moderatorzy:Jacek Bogusz, Moderatorzy
A może coś z kolorami? Ziemia pewnie jest zielona, a tło się nieco różni
. Jeśli na współrzędnych kulki pojawią się kolory z danego przedziału, to znaczy, że zetknęła się z ziemią... Resztę już zostawiam koledze, niech trochę pogłówkuje... 
Pozdr.
P.S.
Zajżyj do mojego tematu o kolorach: http://www.forum.ep.com.pl/viewtopic.ph ... 12&start=0


Pozdr.
P.S.
Zajżyj do mojego tematu o kolorach: http://www.forum.ep.com.pl/viewtopic.ph ... 12&start=0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości