Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

C++ gra taka jak stara scorched 2D.

jacynka84
-
-
Posty:150
Rejestracja:17 maja 2006, o 22:50
Lokalizacja:Sulejówek
C++ gra taka jak stara scorched 2D.

Postautor: jacynka84 » 21 paź 2006, o 20:48

Witam .
Ja w imieniu kolegi napisze.
Kolega pisze w C++ gre taką jak stara scorched ,2 armatki strzelają do siebie,
i ma problem - jak wykryć że gdzie uderzyła kula armatnia -jeśli chodzi o ląd.
2 problem - jak "narysować" krater w miejscu uderzonym.
ma znaczniki powierzchni "ziemi" i planuje zeskanować całą i tam gdzie sie zetknie
parabola kuli z powierzchnią ,tam ten krater musi być.
Ale boi sie zbyt dużej ilości danych ze skanu powierzchni.
Ma ktoś pomysł??

petersz
-
-
Posty:580
Rejestracja:2 gru 2005, o 18:26
Lokalizacja:---

Postautor: petersz » 22 paź 2006, o 10:09

A może coś z kolorami? Ziemia pewnie jest zielona, a tło się nieco różni ;). Jeśli na współrzędnych kulki pojawią się kolory z danego przedziału, to znaczy, że zetknęła się z ziemią... Resztę już zostawiam koledze, niech trochę pogłówkuje... :)

Pozdr.

P.S.
Zajżyj do mojego tematu o kolorach: http://www.forum.ep.com.pl/viewtopic.ph ... 12&start=0

Wróć do „PLD/FPGA i inne zagadnienia techniki cyfrowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości