Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

AVT 974

poczatkujacyavr
-
-
AVT 974

Postautor: poczatkujacyavr » 26 mar 2009, o 18:26

Dzień dobry,

jestem początkującym użytkownikiem.
Natrafiłem ostatnio na projekt Pana Marcina Wiązanii z EP AVT 974.
Staram się analizować i niezrozumiały jest dla mnie poniższy fragment.
Próbowałem go odnieść do linii Data zawierających kod dla www, ale nie bardzo mi się to udało. Czy ktoś wie o co chodzi w tym fragmencie? Bardzo proszę o pomoc i możliwie szczegółowe wyjaśnienie. Cały listing pobrałem ze strony EP. Nie wiem co mówi zmienna count.

Kod: Zaznacz cały