Aktyw Forum
Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.
Sprawdź punkty Zarejestruj sięJaki Mikrokontroler ?
Moderatorzy:Jacek Bogusz, robertw, k.pawliczak, Moderatorzy
Witam,
Jestem początkujący i chcę nauczyć się programowania mikrokontrolerów
Mam takie pytanie: Jaki mikrokontroler + dobra książka do nauki polecacie
Chodzi mi o coś nowszego może, nie wiem ;/ W przyszłości mam zamiar zrobić jakś pojazd zdalnie sterowany wykorzystujący kilka czujników itp. I chodzi mi o to, żeby ten mikrokontroler się później do tego przydał
Jestem początkujący i chcę nauczyć się programowania mikrokontrolerów
Mam takie pytanie: Jaki mikrokontroler + dobra książka do nauki polecacie
Chodzi mi o coś nowszego może, nie wiem ;/ W przyszłości mam zamiar zrobić jakś pojazd zdalnie sterowany wykorzystujący kilka czujników itp. I chodzi mi o to, żeby ten mikrokontroler się później do tego przydał
Skoro założyłeś temat w dziale bascoma, to niech będzie tak:
Jeśli nigdy nie miałeś do czynienia z programowaniem, zainteresuj się bascomem i rodziną ATMega (lub ogolniej AVR). Zainteresuj się też jednak C i ASM... na dluższą metę na samym bascomie... oczywiście można, ale jest się zdanym na AVR/51 i z góry przyjęte rozwiązania programistyczne.
Jeśli programowałeś coś w C, lub uczysz się C (masz zamiar)... to zabierz się za dowolny z dostępnych 8 bitowców, i pisz jednak w C, pilnie też analizując co sie wyprabia w ASM.
Jeśli nigdy nie miałeś do czynienia z programowaniem, zainteresuj się bascomem i rodziną ATMega (lub ogolniej AVR). Zainteresuj się też jednak C i ASM... na dluższą metę na samym bascomie... oczywiście można, ale jest się zdanym na AVR/51 i z góry przyjęte rozwiązania programistyczne.
Jeśli programowałeś coś w C, lub uczysz się C (masz zamiar)... to zabierz się za dowolny z dostępnych 8 bitowców, i pisz jednak w C, pilnie też analizując co sie wyprabia w ASM.
- Darlington
- -