Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Atmega8 prosty program - prosze o pomoc

Rados82
-
-
Kontaktowanie:
Atmega8 prosty program - prosze o pomoc

Postautor: Rados82 » 9 sty 2007, o 13:48

Witam

Po krótce by nie przynudzać. Robie magisterke na uczelni z informy na którą mam napisać program ( delphi ) pod pewne urządzenie elektroniczne. Ów urządzenie dostałem zrobione przez elektronika i zacząłęm się bawić. Po wielokrotnych próbach z komunikowania sie z urządzeniem dowiedziałem sie ze pan "elektronik" zapomniał zaprogramować procesorek który sie w nim znajduje Atmega8 i oczywiście jak to w takich przypadkach bywa odmówił pomocy bo "nie ma czasu". Jeśli chodzi o elektronike jakąkolwiek to jestem zielony jak żaba. Po wielu tygodniach googlania znalazłem podobny program w bascomie tylko pod niższy procesor z serii Atmega i chyba przerobiłem go na Atmega8 ( kod poniżej jakby ktoś mógł sprawdzić ) jednak nigdzie nie moge znaleśc jak ustawić bascoma bym mógł wgrać ten progrramnik do procka ( programator zakupiłem ). Czytam o jakichś fusach busach i innych szmusach :) i nic z tego nie wiem. Druga sprawa jest taka że ma to działać na zewnętrznym zegarze i też nie wiem jak to ustawić. Bardzo prosze o pomioc. Nie wiem czy wszystkie informacje podałem potrzebne jakby co to pisać na rados@neostrada.pl

Schemat urządzenia wrzuciłem na serwerek i jest dostępny tutaj

a kod tego programu jest mniej wiecej taki

Kod: Zaznacz cały