Jeśli dobrze zrozumiałem to otrzymujesz -12V a powinieneś otrzymać +12V. Sugeruję wstawienie konwertera niapięciowego -12v NA +12v.
raczej kolega otrzymuję względem zera 12V lub względem 12V 12V a nie -12V
Raczej, to dostaje to:
podlaczajac woltomierz pomiedzy mase a wyjscie przetwornika na woltomierzu mam 0V caly czas, natomiast podlaczajac woltomierz pomiedzy +12V a wyjscie przetwornika na woltomierzu mam impulsy +12V
Nie do konca wiem jakie to impulsy ma na woltomierzu, ale ja to interpretuje tak, ze potencjal wyjscia jest w kazdym przypadku 0
A jeśli chodzi o impuls to jest to potencjał chwilowy /a czas jego trwania-to nic innego jak częstotliwość /-tak najogólniej.
Tego, przyznam, nie rozumiem.
A do pajączka-wiem co to są parametry ale mi chodziło o fakt zastosowania elektrolitów. Nie wiem starasz sie być nie miły czy uważasz mnie aż za takiego głąba....
Mieszasz troche watki, ale ok, odpowiem tak, by zachowac chronologie.
Nie uwazam nikogo za glaba, dopoki ten ktos mnie do tego nie nakloni. Niemily tez raczej nie zamierzalem byc... Chcialem Ci tylko zwrocic uwage na fakt, ze gabaryty nie maja wiekszego (o ile wogole jakies) znaczenia, tak dlugo, jak dlugo element cechuje sie takimi samymi parametrami elektrycznymi.
Druga sprawa ;multimetrem nie zmierzysz impulsów ale jest on na tyle wolny iż "nie widzi on niskich stanów przez po powinien pokazywać mniejwięcej wartość max impulsu.W naszym przypadku około 12V.
Z tym sie nie zgodze !!
chyba że w przetworniku zastosowano uklład który daje krótki impuls co określony odcinek drogi
No wlasnie.. chyba ze... jak dla mnie to jest jednoznaczne dla przetwornika "generujacego impulsy", a tak okreslil go Drakerus.
Z całym szacunkiem-ale jeślisamochód porusza sie wolno to impulsy są jednakowe a częstotliwość różna /czytaj małej częstotliwości/. Jeśli samochód porusza się szybko to impulsy generowanę są z odpowiednio większą częstotliwością.
I tu masz racje. Jednak nadal beda to "Impulsy" a wiec sygnaly o "bardzo krotkim" czasie trwania.
Przyjmująć że np w przetworniku jest zastosowany np kontaktron i magnes,halotron i magnes,transoptor szczelinowy,czujnik indukcyjny i metal, to długość impulsu będzie zależna od częstotliwości (prędkości pojazdu) czasami się zdarzy że w czasie postoju na wyjściu będzie sygnał
Takie cos nie powinno sie zdazyc w poprawnie zaprojektowanym przetworniku drogi na impulsy (albo nie bedzie to juz przetwornik impulsowy).
Co do Twojego OC.jpg, jak dla mnie bedzie to odpowiednio (+ i GND gdy bedzie z czerwonym opornikiem; oraz nieokreslony* i GND gdy nie bedzie
red'a).
*) wysoka impedancja