Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Telewizor Grundig ST 83-160 IDTV

szalkowski1
-
-
Telewizor Grundig ST 83-160 IDTV

Postautor: szalkowski1 » 11 sie 2006, o 15:34

Witam mam problem z telewizorem jak w temacie jestem laikiem w elektronice wiec z gory przepraszam za nie scislosci. Problem polega na tym ze po wlaczeniu telewizor gra normalnie po jakims czasie znika glos i nie mozna nic zrobic z pilota po za wylaczeniem i tyle. Po wylaczeniu i ponownym wlaczeniu przyciskiem na telewizorze bo pilotem ani rusz na wyswietlaczu gdzie powinnien widniec numer kanalu wyswietlaja sie jakies dziwne znaki. Czasami pomaga stukniecie go w okolice prawego glosnika :D no ale to juz chyba nie te czasy:). Pomozcie prosze bo facet od naprawy twierdzi ze u niego gra i jest dobrze i ze ja mam cos skopanego a nie wydaje mi sie. Za pomoc z gory serdecznie dziekuje.

Awatar użytkownika
end
admin
admin
Kontaktowanie:

Re: Telewizor Grundig ST 83-160 IDTV

Postautor: end » 15 sie 2006, o 11:18

Witam mam problem z telewizorem jak w temacie jestem laikiem w elektronice wiec z gory przepraszam za nie scislosci. Problem polega na tym ze po wlaczeniu telewizor gra normalnie po jakims czasie znika glos i nie mozna nic zrobic z pilota po za wylaczeniem i tyle. Po wylaczeniu i ponownym wlaczeniu przyciskiem na telewizorze bo pilotem ani rusz na wyswietlaczu gdzie powinnien widniec numer kanalu wyswietlaja sie jakies dziwne znaki. Czasami pomaga stukniecie go w okolice prawego glosnika :D no ale to juz chyba nie te czasy:). Pomozcie prosze bo facet od naprawy twierdzi ze u niego gra i jest dobrze i ze ja mam cos skopanego a nie wydaje mi sie. Za pomoc z gory serdecznie dziekuje.
Jeśli pomaga stuknięcie to wygląda na zimne luty, proponuję "przelecieć" lutownicą z odpowiednią ilością kalafonii całą płyte głowną tego TV.