Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Problem z wyegzekfowaniem gwarancji... w pewnej firmie...

elemid
-
-
Posty:318
Rejestracja:22 mar 2003, o 17:49
Lokalizacja:Polanica Zdrój
Kontaktowanie:
Problem z wyegzekfowaniem gwarancji... w pewnej firmie...

Postautor: elemid » 12 lip 2004, o 11:33

Witam. Piszę do Was z prośbą o poradę. Wysiadł mi dysk twardy, którego fragment gwarancji widoczny jest na fotce: www.elemid.republika.pl/dysk Niestety firma nie chce uznać gwarancji sugerując datę sprzedarzy: 2003-03-27. Tak podobno jest w ich komputerze.

Nie wiem co mam o tym myśleć. Ja tam na gwarancji widzę 9-kę. Równie dobrze pomyłka mogła nastąpić podczas wprowadzania danych do komputera. Prawdę mówiąc nie mam pojęcia czy to ma być 3-ka czy 9-ka. Ale czy to moja wina, że ktoś bazgrze, jak kura pazurem...?

Mam się zjawić w firmie z oryginałem gwarancji, co też zamierzam uczynić (chociaż oni już ją widzieli, a mi 100km robić dodatkowo nie jest po drodze...). Nawet jak się tam zjawię, to oni zapewne będą mieli przygotowaną jakąś gadkę, i nic z gwarancji nie będzie. Zastanawiam się, czy oni mogliby na tej całej sprawie mieć jakiś interes... W końcu to przecież nie oni naprawiają...

Co mi radzicie (oprócz tego, że nie warto tam robić zakupów)?

HELP!!!

mariusz_ciszewski@o2.pl

prompt
-
-
Posty:116
Rejestracja:30 sty 2004, o 23:25
Lokalizacja:Bydgoszcz

Postautor: prompt » 12 lip 2004, o 12:46

Przecież regułą jest, że oprócz karty gwarancyjnej wymaga się dowodu zakupu. To powinno rozwiązać problem.

Herkules
-
-
Posty:3
Rejestracja:20 kwie 2003, o 22:39
Lokalizacja:Łódż

Postautor: Herkules » 12 lip 2004, o 12:49

Dysk masz firmy Seagate pzynajmniej tak widać na gwarancji. Na stronie producenta trzeba sprawdzić czy u nich jest jeszcze na gwarancji. Jeżeli jest to możesz udać się do prawie dowolnej firmy komputerowej i za symboliczne koszta ( mniej niż jechać 100km) poprosić o załatwienie reklamacji.
Ja sam pracuje w serwisie komputerowym i wiem z praktyki, że są takie możliwości. To jest moja podpowiedź.
Wniosek z Twojej sprawy jest taki, że trzeba przy odbiorze czytać gwarancje, czasem utrudnione ale na przyszłość się przydaje, takich spraw jak i naciągających firm jest wiele.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
power
-
-
Posty:87
Rejestracja:7 sie 2003, o 09:23

Postautor: power » 21 lip 2004, o 14:29

Patrząc na gwarancję to można spekulowac czy jest 9 czy 3 choć na pierwszy rzut oko to 9. Sprawdź czy masz sticker na dysku jeśli jest to sprawdź co na nim jest, jak również tak jak radzi Herkules czy nadal masz gwarancję w Seagate oraz czy masz rok czy dwa lata.

power

Awatar użytkownika
areczkas
-
-
Posty:341
Rejestracja:2 mar 2004, o 13:18
Lokalizacja:Warszawa
Kontaktowanie:

niestety chyba to będzie marzec

Postautor: areczkas » 21 lip 2004, o 19:58

Witaj

Jeśli nie masz rachunku to wydaje mi się że nie jest możliwe abyś co kolwiek wskórał. Jak pewnie wiesz firma ta musi posiadać kasę fiskalną więc sama firma posiada rachunek. Skoro zakup został zanotowany na marzec to znaczy że tak było w rzeczywistości. Kasa fiskalna zapisuję automatycznie datę więc raczej nikt nie majstrował specjalnie przy przerabianiu daty. Porządne firmy robią rozliczenia nawet dzienne więc jest pewnym że nic nie zostało źle zarchiwizowane

Wróć do „Serwis urządzeń elektronicznych”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości