Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Problem z MS Zune 30 gb

Ewa
-
-
Posty:1
Rejestracja:24 cze 2009, o 20:24
Lokalizacja:Warszawa
Problem z MS Zune 30 gb

Postautor: Ewa » 24 cze 2009, o 20:31

Po podłączeniu Zuna do komputera na noc wyświetlił mi się komunikat "Screen 5. Conntact support". Na stronie Microsoftu było opisane jak zupdateować firmware, gdyż według nich przy takim komunikacie czasem to pomaga. Zaleciłam się do wskazówek, żeby wyczyścić całkowicie odtwarzacz i wszystko szło tak, jak napisali, ale kiedy podłączam odtwarzacz do komputera (zgodnie z zaleceniem) i w oprogramowaniu biorę opcję zaktualizowania firmware'u to wyświetla się komunikat, że nie można zsynchronizować urządzenia, bo jest za mało pamięci i żeby usunąć pliki. Na odtwarzaczu samym w sobie nic się nie da zrobić, nawet wyłączyć się go nie da, a z kolei żeby zrobić cokolwiek przez PC to musi być firmware, a w oprogramowaniu wyświetla się, że aktualny firmware to "Recovery mode". Dodam, że nie jest on po upadku, ale może coś nie styka. Nie znam się za bardzo na elektronice, ale nie mogę w Warszawie znaleźć za bardzo serwisu, który by się podjął naprawy. Na allegro można zakupić części do odtwarzacza (płytę główną, pamięć, baterię itp.) i mogę się podjąć samodzielnie ich wymiany o ile to nie jest coś bardzo skomplikowanego. Problem w tym, że nie potrafię zdiagnozować problemu. Czy jest to sprawa software'owo-firmware'owa, czy coś się uszkodziło. Proszę o pomoc.

Wróć do „Serwis urządzeń elektronicznych”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości