Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Naprawa gniazda słuchawkowego w mp3 Creative'a

Paul250
-
-
Kontaktowanie:
Naprawa gniazda słuchawkowego w mp3 Creative'a

Postautor: Paul250 » 30 cze 2008, o 16:22

Cześć,

mam problem z gniazdem słuchawkowym w odtwarzaczu mp3 Creative Zen Touch 20 Gb. Objawy standardowe: zniekształcony dźwięk lub jego brak, zanikanie przy poruszaniu kablem, itd.

Szukałem trochę w necie informacji na ten temat i podobno w tego typu przypadkach dobry elektronik naprawia taką usterkę w 10min. Niestety nie znam się na tym za bardzo, więc byłbym ogromnie wdzięczny, gdyby mi ktoś wskazał punkt takich napraw w Warszawie, może polecił znajomego elektronika...

Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki,

pozdr!

P.S Dodam jeszcze, że producent - Creative - nie wykonuje tego typu napraw po gwarancji. Jedyne co mi zaproponowali w mailu (jedyna droga kontaktu z tą firmą) to upust 10% na nowy odtwarzacz :608:

MarekK
-
-

Postautor: MarekK » 1 lip 2008, o 12:28

Adres w (niestety) Lublinie: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=374468238
Sprawa pewno jest prosta ale ja nie mam pojęcia jak się to otwiera.

Marek

Awatar użytkownika
end
admin
admin
Kontaktowanie:

Re: Naprawa gniazda słuchawkowego w mp3 Creative'a

Postautor: end » 2 lip 2008, o 00:17

Cześć,

mam problem z gniazdem słuchawkowym w odtwarzaczu mp3 Creative Zen Touch 20 Gb. Objawy standardowe: zniekształcony dźwięk lub jego brak, zanikanie przy poruszaniu kablem, itd.

Szukałem trochę w necie informacji na ten temat i podobno w tego typu przypadkach dobry elektronik naprawia taką usterkę w 10min. Niestety nie znam się na tym za bardzo, więc byłbym ogromnie wdzięczny, gdyby mi ktoś wskazał punkt takich napraw w Warszawie, może polecił znajomego elektronika...

Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki,

pozdr!