Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Mikser Audio

patricious
-
-
Mikser Audio

Postautor: patricious » 17 paź 2006, o 09:02

Witam. Na początku dodam, że jestem początkujący nawet Bardzo. Chcem zrobić mikser audio, na wejście 3-kanałowe i wyjście stero. Nie potrzebuje nic szczególnego, tzn. korektora, efektów. Chodzi mi jednak o to, żeby posiadał wyjście na słuchawki, żeby w trakcie trwania jednego utworu, można było słuchać drugi w słuchawkach. Z góry dzięki za pomoc !

Awatar użytkownika
piterino_16
-
-
Kontaktowanie:

Postautor: piterino_16 » 17 paź 2006, o 18:35

Może odeślę Cię do mojego postu ja też chce poskładać mikser na podstawie kitu

zapraszam

jak do tej pory cały czas czekam na jakieś porady i nikt nic nie pisze może Ty coś wiesz o tym kicie??

pozdrawiam

patricious
-
-

Postautor: patricious » 17 paź 2006, o 19:03

No to jest nas dwóch ! :D Tylko w Polsce jest tyle lektroników i czemu żaden nie chce pomóc :/

Awatar użytkownika
piterino_16
-
-
Kontaktowanie:

Postautor: piterino_16 » 17 paź 2006, o 19:38

wiesz wydaje mi się, ze nie tyle że nie chcą tylko nie potrafią przecież nikt nie jest doskonały nie wie wszystkiego trzeba cierpliwie czekać aż znajdzie się ktoś kto wie co nie co na temat tego kitu i ogólnie mikserów

pozdrawiam

michalxb
-
-
Kontaktowanie:

Postautor: michalxb » 27 paź 2006, o 17:57

Witam!

Mozę nie jestem specjalistą(nawet na pewno)ale mam pewne doświadczenie z różnymi układami typu miksery przedwzmaczniacze itd.

Problem jest prosty nie opłaca sie budować czegoś takiego, łatwiej taniej i pewnie estetyczniej jest poszukać czegoś na allegro lub na giełdzie.

Dodam że udało mi się kupić mikser numark dm 950(2 kanały stereo line/phono, korekcja na każdym kanale, fader do scratchu, wejście mikrofonowe, ładna obudowa:) żadnych rys mało szumów) Za 50ZŁ!!!