Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Wzmacniacz 2*50w 4ohm

subdebian
-
-
Wzmacniacz 2*50w 4ohm

Postautor: subdebian » 13 lis 2005, o 23:10

Proszę was o możliwie jak najtańszy (do 100 zł), bardzo prosty, i zarazem w miarę dobrze grający, schemat wzmacniacza stereo 2*50w 4ohm z regulacją głośności. Jestem kompletnie zielony w elektronice :( ale coraz bardziej mnie to interesuje i powoli się uczę :) Chciałbym żeby cały montaż opisany był krok po kroku.
Mam kilka pytań dotyczących części teoretycznej:
1. Czy lepszym rozwiązaniem jest budowa samemu wzmacniacza takiej mocy czy lepiej mi wyjdzie kupno na allegro takiego wzmacniacza ?
2. Ile będzie mnie kosztował taki wzmacniacz ?
3. Czy ja kompletny laik jestem w stanie zrobić taki wzmacniacz ?
4. Czy płytę drukową lepiej kupić czy zrobić samemu ?
5. Czy najlepszym rozwiązaniem jest na początek kupienie kit’a i go złożenie jeżeli tak to jakiego polecacie ??

Uff.. zdeczka mnie pytań dręczy :) Naprawdę będę wdzięczny jak ktoś mi na to wszystko odpowie :)

PS. Sorki za ten post wiem że na tym forum był ten temat wiele razy poruszany. Zanim napisałem ten post przeczytałem wszystko o wzmakach na tym forum ale niestety jak znalazłem coś ciekawego A jak coś było to linki nie działały do projektów :(

Awatar użytkownika
end
admin
admin
Kontaktowanie:

Re: Wzmacniacz 2*50w 4ohm

Postautor: end » 14 lis 2005, o 01:21

Proszę was o możliwie jak najtańszy (do 100 zł), bardzo prosty, i zarazem w miarę dobrze grający, schemat wzmacniacza stereo 2*50w 4ohm z regulacją głośności. Jestem kompletnie zielony w elektronice :( ale coraz bardziej mnie to interesuje i powoli się uczę :) Chciałbym żeby cały montaż opisany był krok po kroku.
Mam kilka pytań dotyczących części teoretycznej: