Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

I znowu ten Chipcon :(

Grzyb
-
-
I znowu ten Chipcon :(

Postautor: Grzyb » 10 sty 2004, o 19:57

Zakupiłem CC1000PP ale niestety nie mam pojęcia z jaką częstotliwością on ma pracować. CC pracujące z f=433 i f=868 MHz różnią się w budowie. Jak to odróżnić. Nie znam się na oznaczeniaach SMD.
Wie ktoś może jak to rozróżnić wzrokowo ???

Dzięki

mirmil
-
-

Postautor: mirmil » 17 sty 2004, o 22:48

wszystkie dane masz na soyter com pl dzwoń i poproś o pomoc
prawdopodobnie masz 433
reszta danych chipcon com
zrobiłem programator i ładuje też możesz
ktoś jeszcze się tym bawi dajcie znać
pozdrowienia

Piotr
Moderator
Moderator
Kontaktowanie:

Re: I znowu ten Chipcon :(

Postautor: Piotr » 18 sty 2004, o 03:36

[quote="Grzyb"]Zakupiłem CC1000PP ale niestety nie mam pojęcia z jaką częstotliwością on ma pracować. CC pracujące z f=433 i f=868 MHz różnią się w budowie. Jak to odróżnić. Nie znam się na oznaczeniaach SMD.

>> Zakupiles na pewno modul CC1000PP-433, bo innych Soyter nie sprzedaje, przynajmniej na razie. Gdybys poswiecil chwile przejrzeniu dokumentacji (http://www.soyter.com.pl/index.php?pid=12&prid=16309 ->> cytuje: "Moduł z układem CC1000 typu Plug&Play, na pasmo 433 MHz"), to nie musialbys rozpaczliwie narzekac na Chipcona. Roznica

Wie ktoś może jak to rozróżnić wzrokowo ???

>> Goraco polecam wzrokowa analize dokumentacji. Pomaga w 99,9% podobnych przypadkow.
Pzdr
PZb

Grzyb
-
-

Postautor: Grzyb » 18 sty 2004, o 16:05

Dzięki za odp.