Aktyw Forum

Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.

Sprawdź punkty Zarejestruj się

Problem z rozszyfrowaniem ....

mateo19851
-
-
Posty:11
Rejestracja:15 paź 2003, o 19:12
Problem z rozszyfrowaniem ....

Postautor: mateo19851 » 21 paź 2003, o 14:16

...takiej aplikacji. Mam nadzieję że mnie za to nie zbluzgacie ale jestem początkujący w tych spawach. Mam schemad OR-a i nie mogę dojść do czego są elementy wokół tego scalaka.
1)Przedewszystkim nurtuje mnie czemu obw. wejściowy (selektywny) nie jest zaraz po antenie. Bo zaraz po antenie jest układ dopasowania anteny, czy się mylę
2)Gdzie jest wyjście ukłdu z tranzystorem T203 i co to wogóle jest za układ ??
3)Do których nóżek jest podpięty obwód wejściowy i na jakich elementach jest on zrobiony??
4)Do czego są filtry z cewkami L207-L210??
To wszystko Wytrwałym dziękuję ,a za modre odpowiedzi całuję rączki <lol>

Piotr
Moderator
Moderator
Posty:468
Rejestracja:14 lut 2003, o 13:53
Lokalizacja:Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Problem z rozszyfrowaniem ....

Postautor: Piotr » 11 lis 2003, o 21:53

...takiej aplikacji. Mam nadzieję że mnie za to nie zbluzgacie ale jestem początkujący w tych spawach. Mam schemad OR-a i nie mogę dojść do czego są elementy wokół tego scalaka.
1)Przedewszystkim nurtuje mnie czemu obw. wejściowy (selektywny) nie jest zaraz po antenie. Bo zaraz po antenie jest układ dopasowania anteny, czy się mylę

Obwod selektywny jest od razu po antenie - L101/102+C213.

2)Gdzie jest wyjście ukłdu z tranzystorem T203 i co to wogóle jest za układ ??

Pin 7 -na detektor AM.

3)Do których nóżek jest podpięty obwód wejściowy i na jakich elementach jest on zrobiony??

J.w.

4)Do czego są filtry z cewkami L207-L210??

P.cz. - odpowiada glownie za selektywnosc.
Pzdr
PZb

To wszystko Wytrwałym dziękuję ,a za modre odpowiedzi całuję rączki <lol>

Wróć do „Elektronika - tematy dowolne”

Kto jest online