Aktyw Forum
Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.
Sprawdź punkty Zarejestruj sięzasilanie laptopa z gniazdka samochodowego
Moderatorzy:Jacek Bogusz, Moderatorzy
-
- -
witam
jestem posiadaczem laptopika toshiba satelite 4090cds
chcialbym go uzywac w samochodzie, tylko nie wiem co najlepiej byloby zastosowac,
za zasilaczu sieciowym napisane sa parametry 15V 3A , zastanawiam sie czy niezbedne bedzie zakupienie przetwornicy 12v/230v? czy moze wystarczyloby podlaczyc takie 12v jakie idzie w instalacji samochodu ? bo to by mi najbardziej pasowalo.... w uniwersalnych zasilaczach nie moge znalesc takiego ktory mialby dokladnie takie parametry jak sieciowy, chchialbym wiedziec ktora wartosc jest wazniejsza do zasilania laptopa?
prosze o wyrozumialosc, jestem laikiem w elektronice ))
pozdrawiam
jestem posiadaczem laptopika toshiba satelite 4090cds
chcialbym go uzywac w samochodzie, tylko nie wiem co najlepiej byloby zastosowac,
za zasilaczu sieciowym napisane sa parametry 15V 3A , zastanawiam sie czy niezbedne bedzie zakupienie przetwornicy 12v/230v? czy moze wystarczyloby podlaczyc takie 12v jakie idzie w instalacji samochodu ? bo to by mi najbardziej pasowalo.... w uniwersalnych zasilaczach nie moge znalesc takiego ktory mialby dokladnie takie parametry jak sieciowy, chchialbym wiedziec ktora wartosc jest wazniejsza do zasilania laptopa?
pozdrawiam
- Futrzaczek
- -
- Kontaktowanie:
Re: zasilanie laptopa z gniazdka samochodowego
Obydwie są ważnechchialbym wiedziec ktora wartosc jest wazniejsza do zasilania laptopa?
- Futrzaczek
- -
- Kontaktowanie:
Re: zasilanie laptopa z gniazdka samochodowego
Pewnie... kazdemu by najbardziej pasowalo.czy moze wystarczyloby podlaczyc takie 12v jakie idzie w instalacji samochodu ? bo to by mi najbardziej pasowalo....
Patrz rada Futrzaczka... (nie wierze ze to powiedzialem... )chchialbym wiedziec ktora wartosc jest wazniejsza do zasilania laptopa?