Aktyw Forum
Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.
Sprawdź punkty Zarejestruj sięProtel czy inny?
Moderatorzy:Jacek Bogusz, Moderatorzy
Mam prośbę do wszystkich zaawansowanych użytkowników oprogramowania do schematów elektronicznych. Jestem w tym temacie nowicjuszem i nie wiem co te programy potrafią. Co wybrać na początek? Mam na myśli wersje free i jak są takie to PL.
Hej, Ja używam CircuitMaker 2000/Traxmaker jest do tego spolszczenie.
Program jest przejżysty i dość łatwy w obsłudze.
Protel 99SE to na początku dużo siedzenia i myślenia co i gdzie, bo jest to naprawdę duży program i ma dużo funkcji.
Polecam też Eagle (free) ale zależy co też chcesz projektować w tych programach.
Ja używam CM2000 z nakładką PL i jestem zadowolony
Program jest przejżysty i dość łatwy w obsłudze.
Protel 99SE to na początku dużo siedzenia i myślenia co i gdzie, bo jest to naprawdę duży program i ma dużo funkcji.
Polecam też Eagle (free) ale zależy co też chcesz projektować w tych programach.
Ja używam CM2000 z nakładką PL i jestem zadowolony
Eagle jest calkiem fajny. Sa wersje Linux/Windows. Jest free (do wymiarow 100x80 x 2 warstwy) do zastosowan niezarobkowych (jak to autorzy ujeli: jesli zarobisz jakiekolwiek pieniadze przy wykozystaniu Eagle, powinienes wykupic licencje).Polecam też Eagle (free) ale zależy co też chcesz projektować w tych programach.
-
- -
- Kontaktowanie:
Re: protell czy inny?
Protel jest duzy, ale jesli zdecydowalbys sie po niego siegnac to nie ma czego sie obawiac.Mam prośbę do wszystkich zaawansowanych użytkowników oprogramowania do schematów elektronicznych. Jestem w tym temacie nowicjuszem i nie wiem co te programy potrafią. Co wybrać na początek? Mam na myśli wersje free i jak są takie to PL.
Jeden zgrzyt: Wersja free to trial 30-dniowy.