Dokładnie chciałbym zrozumieć zasadę działania całego układu pomiaru prędkości i muszę wiedzieć następujące rzeczy:
1. Jak wygląda dany impuls? Czy to jest na zasadzie logicznej 0 i 1? tzn. 0 oznacza brak impulsu i 1 oznacza pojawienie się impulsu. Czy może jest to jakoś inaczej rozwiązane?
2. Jaka jest częstotliwość impulsów, jeżeli auto jedzie z prędkością 1 km/h?
3. Czy wzrost częstotliwości impulsów jest wprost proporcjonalny do wzrostu prędkości? np.: 10 impulsów/s to 1 km/h a 20 impulsów/s to 2 km/h itd.
4. Czy cały układ pomiaru prędkości jest oparty o TTL?
Z tego co już się dowiedziałem to jest to hallotron. Sygnał prostokątny. Czestotliwość wprostproporcjonalna do prędkości. Najbardziej jest mi potrzebny punkt 2.
Aktyw Forum
Zarejestruj się na forum.ep.com.pl i zgłoś swój akces do Aktywu Forum. Jeśli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że się zalogujesz.
Sprawdź punkty Zarejestruj sięJak działa impulsator w skrzyni biegów VW Golf 3
Moderatorzy:Jacek Bogusz, Moderatorzy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości